​Returnering af varer

På ”Returnering af varer, som ligger under "Ordre" har du mulighed for at tillade dine kunder at sende varer retur til dig. Du skal blot lave et valg mht. returfristen og gemme.​

Klik på billedet for at se det i stor størrelse

Så snart du har aktiveret denne mulighed i din administration af shoppen, kan kunderne vælge at returnere varen (forudsat at det er inden for tidsfristen). For at gøre dette skal kunden gøre følgende:

  1. Gå til Oversigt og detaljeret information vedrørende mine ordrer når de har logget ind på shoppen.
  2. Vælg ordren, fra hvem du ønsker at returnere en vare fra.
  3. Vælg varen, der ønskes returneret ved at hakke boksen af ved siden af dets navn.
  4. Tilføj en forklaring, for at shopejeren får en forståelse af, hvorfor varen returneres

Klik på billedet for at se det i stor størrelse

Så snart formularen er udfyldt, og kunden har klikket på "Opret en reklamationssag" vil forespørgslen blive sendt til dig, hvorefter den også vil ligge på kundens "Returnering af varer"-siden.

Klik på navnet for den returnerede ordre for at se flere detaljer. Det er nu, du skal tillade returneringen eller nægte den. Dette gøres via menuen "Ordrer", "Returneringer af varer", her klikker du på den sag det handler om.​

Herlev Hovedgade 201B​

2730 Herlev​

E-mail: info@danaweb.dk

CVR: 29414815​