Indstillinger for fakturaer​

Du kan vælge, hvorvidt fakturaer skal være tilgængelige for dine kunder, så snart ordren er lavet, såvel som faktura præfiks og fakturanummeret, som du ønsker, der skal bruges fra på den printede faktura.​

Klik på billedet for at se det i stor størrelse

Aktiver fakturaer.

Når denne står til Nej, vil dine kunder ikke modtage en faktura efter deres handel. Du er ansvarlig for at lave en faktura, hvis din kunde skulle bede om en.

Faktura præfiks.

Skal stå til Nej. Systemet har sprogjusteret invoice præfiks, så man kan kende forskel på dem. F.eks. ”#EN0001” og ”#DK0001” (EN står for England og DK står for Danmark).

Fakturanummer.

Hvis din shop allerede har ordrer og fakturaer, før du får en shop hos os, så kan du bruge denne indstilling til at justere fakturanummeret til et højere nummer.

Valgfri tekst.

Denne kan du bruge til at lave en generel tekst i bunden af alle din fakturaer. Teksten vil stå under navnet på din shop på fakturaen.

Fakturamodel.

Du har mulighed for at vælge to slags fakturaer. Invoice til private kunder og Invoice b2b til virksomhedskunder.

Brug harddisken som cache til PDF-fakturaer.

Du kan vælge at bruge din egen computer til at lagre PDF-fakturaer i stedet for i systemet. Så kører det hurtigere.

Gem.

Glem ikke at trykker på "Gem" når du er færdig med at justere indstillingerne.

OBS: Når dine kunder beder om deres Fakturaer, kan du bede dem om at gå ind i "Oversigt" og "Detaljeret information vedrørende mine ordrer" på deres brugerlogin. Her gemmes alle deres fakturaer.​

Herlev Hovedgade 201B​

2730 Herlev​

E-mail: info@danaweb.dk

CVR: 29414815​