Hosted Exchange - tilføjelser af kontakter til din kalender i Outlook 2010

vejledning til, hvordan du tilføjer personer til din kalender i Outlook 2010.

Start Outlook 2010 og vælg kalender nederst i venstre hjørne. Klik på ikonet "Kalender-tilladelser".

Klik på "Tilføj...".

Find den eller de personer, du vil tilføje, og marker dem ved at holde CTRL-tasten nede, når du klikker på personerne. Slip derefter CTRL-tasten og klik på "Tilføj" efterfulgt af "Ok".

Vælg det tilladelsesniveau, der skal gives til personerne, og klik "Ok".

Klik på ikonet "Del Kalender".

Klik på "Til..." for at tilføje den eller de personer, denne anmodning vedrører.

Find den eller de personer, du vil tilføje, og marker dem ved at holde CTRL-tasten nede, når du klikker på personerne. Slip derefter CTRL-tasten og klik på "Tilføj" efterfulgt af "Ok".

Marker afkrydsningsfeltet for at anmode om tilladelse eller give tilladelse. Evt. kan begge markeres. Tryk på "Send".

Der vil nu komme en eller flere nye kalendere ude i venstre side, som du kan se og evt. oprette aftaler i.

Tillykke - du kan nu bruge kalenderfunktionen i Outlook 2010 sammen med Hosted Exchange.

Herlev Hovedgade 201B​

2730 Herlev​

E-mail: info@danaweb.dk

CVR: 29414815​