Webshop: Nets

Hvordan opsætter du Nets på din webshop

Skal jeg selv søge om en indløsningsaftale med Nets (tidligere PBS)?

Ja. Klik venligst ind på pbs.danaweb.dk og følg vejledningen. Hvis du har flere spørgsmål til ansøgningen og proceduren, henviser vi til Nets. Hvis du har enkelte spørgsmål, er du velkommen til at kontakte DanaWeb.

Du finder en vejledning til ansøgning om indløsningsaftale med Nets her.


Hvordan søger jeg om en indløsningsaftale til min webshop?

For at dine kunder kan betale med betalingskort på din webshop, skal du søge om en indløsningsaftale med Nets (tidligere PBS).

Ansøgningsprocessen:

  • Søg om indløsningsaftale med Nets på https://pbs-erhverv.dk/merchantagreement/start!toInfopage.action
  • Når du har søgt om indløsningsaftalen, går der 4-8 uger, inden du modtager din indløsningsaftale fra Nets
  • Hvis din webshop ikke opfylder Nets’ krav, har du to dage til at rette din indløsningsaftale
  • Når du har lavet rettelserne, mailer du til Nets, hvorefter de igen ser på din ansøgning (i mailen fra Nets er der en e-mail-adresse, du kan skrive til)
  • Når du får indløsningsaftalen fra Nets, skal du sende den til support@danaweb.dk
  • Derefter foretager DanaWeb de endelige rettelser og integrerer QuickPay, så din webshop kan tage imod betalingskort

Hvilken testside skal/kan jeg skrive i forbindelse med ansøgningen til Nets (tidligere PBS)?

Din testside er typisk dit domæne efterfulgt af et punktum og dws1.dk (den adresse, du har modtaget på mail, da du er blevet præsenteret for designet af webshoppen). Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte DanaWeb på tlf. 55 55 55 55 eller support@danaweb.dk.

Herlev Hovedgade 201B​

2730 Herlev​

E-mail: info@danaweb.dk

CVR: 29414815​