Kundeservice: Fjernsupport

Læs hvordan du forbinder til fjernsupport

Hvad betyder fjernsupport?

Fjernsupport betyder, at du giver en af vores medarbejdere fra kundeservice midlertidig tilladelse til at overtage styringen af din computer. 

Du kan bruge vores fjernsupport, når vi skal hjælpe dig med din mail eller vise dig, hvordan du bruger vores CMS-system (opdateringssystemet).

Vejledning til fjernsupport

​Kontakt os på tlf. 55 55 55 55 og bed om at blive stillet om til vores kundeservice.

Gå ind på DanaWebs hjemmeside. Klik på Kundeservice og derefter på Fjernsupport.

Tryk enten på Windows-version eller MAC-version for at hente programmet, der giver os adgang til din computer, og tryk "run" / ”kør” (programmet DanaSupport.exe hentes). Bemærk: Hvis du har f.eks. Firefox installeret, så skal du først trykke "save" / "gem".

Når programmet "TeamViewer" er installeret, fortæl derefter supporteren ID og kodeordet på din skærm.

Derefter kan supporteren styre din mus og foretage rettelserne.

Hvis du har nogen spørgsmål til vores fjernsupport, er du meget velkommen til at kontakte os på tlf. 55 55 55 55.

Herlev Hovedgade 201B​

2730 Herlev​

E-mail: info@danaweb.dk

CVR: 29414815​