​De tre chatfunktioner i Zopim Chat

Der findes tre​ chatfunktioner, som indeholder følgende:

Lite

  • Én chatbruger til alle medarbejdere.
  • Én chat af gangen.
  • 14 dages chathistorie.

Basic​

  • Ubegrænset chats.
  • To Triggers, som giver mulighed for at lave specielle hiolsener til besøgende ud fra besøgsmønster.
  • To afdelinger, så besøgende på forhånd kan vælge, om de vil chatte med f.eks. receptionen eller salgsafdelingen.
  • Mulighed for at ændre designopsætning af chatmodulet for de besøgende, så det f.eks. kan matche hjemmesidens farver.

Advanced

  • ​Ubegrænset chats.
  • Ubegrænset Triggers, som giver mulighed for at lave specielle hilsener til besøgende ud fra besøgsmønster.
  • Ubegrænset afdelinger, så besøgende på forhånd kan vælge, om de vil chatte med f.eks. receptionen eller salgsafdelingen.
  • Mulighed for at ændre designopsætning af charmodulet for de besøgende, så det f.ek.s kan matche hjemmesidens farver.
  • Ugentligt besøgsrapport.

Alle versioner

  • ​Visualisering af besøgende.
  • Blokering af besøgende.
  • Tracking af besøgsmønstre.
  • Formular som vises, når man ikke er online.
  • Live besøgsinfo.
  • E-mails med chatdialog.
  • Tilpasset til computere og smartphones.
  • Tilpassede velkomsthilsner.
  • Mulighed for selv aktivt at skrive direkte til besøgende på siden via chatten.

Priser

  • Lite er gratis.​
  • Basic koster en månedlig betaling på 14$
  • Advanced koster en månedlig betaling på 25$

Der opnås 20% rabat ved køb på et år og 30% ved et køb på to år.​

Vores kunder afregner selv direkte med Zopim via Zopim administrationsgebyr.

Herlev Hovedgade 201B​

2730 Herlev​

E-mail: info@danaweb.dk

CVR: 29414815​